Support nie pomaga w konfiguracji kont.
Skontaktuj się z nami!
NVX Group Mariusz DykasMilowa.pl Agency Interactive
ul. Traugutta 21/10
61-514 Poznań
NIP: 253 033 41 64
FAQ
Tak, prosimy wysłać dane do faktury na adres info@fastinsta.pl wraz z podaniem adresu email, na który była przeprowadzona płatność. (fakturę wystawimy w przeciągu 7 dni)
Przede wszystkim chcemy zapewnić bezpieczeństwo Twojego konta. Stąd wynikają wszelkie ograniczenia aplikacji oraz zalecane bezpieczne ustawienia . Jednak my zapewniamy tylko narzędzie i to od Ciebie zależy jak bezpieczne ono będzie.
Komunikaty o błędach oznaczają, że aktywność Twojego konta jest zbyt duża, w takim przypadku FastInsta blokuje czasowo dalsze działania (zależnie od ustawień, domyślnie jest to 30 minut) celem zapewnienia bezpieczeństwa Twojego konta. Po szczegóły zapraszamy do sekcji jak używać (pkt 4 - Okno główne).
W zakładce Kup teraz po wpisaniu swojej nazwy konta Instagramowego możesz sprawdzić status licencji.
Prosimy napisz do nas, korzystając z zamieszczonego obok formularza. Postaramy się Tobie pomóc jak najszybciej i wynagrodzić za czas w którym aplikacja nie działała poprawnie. Postaraj się opisać:
- co nie działa
- kiedy wystąpił błąd
- co robiłeś kiedy wystąpił błąd?
Niestety, niemożliwe jest działanie naszej aplikacji w inny sposób niż z włączoną przeglądarką Chrome i otwartą stroną Instagrama z bardzo prostej przyczyny - w celu zapewnienia bezpieczeństwa Twojego konta. Nasza aplikacja ma jak najlepiej symulować działania "zwykłego" użytkownika, stąd ograniczenia technologiczne i zalecane bezpieczne ustawienia.
Wystarczy stworzyć dodatkowe konta użytkowników Chrome - po instrukcję odsyłamy tutaj (pkt 15).